Samochód zosta艂 wyposa偶ony w karbonowo-tytanowe nadwozie samono艣ne typu "monocoque", dzi臋ki któremu mo偶liwe by艂o osi膮gni臋cie bardzo niskiej masy w艂asnej pojazdu wynosz膮cej zaledwie 1070 kilogramów. Nale偶y w tym miejscu zaznaczy膰, i偶 藕ród艂em nap臋du jest pot臋偶na jednostka benzynowa V12 o pojemno艣ci 6 litrów, produkuj膮ca 800 KM mocy i 730 Nm maksymalnego momentu obrotowego - stosunek mocy do masy wynosi wi臋c 748 KM na 1 ton臋!
Kolejn膮 ciekawostk膮 jest wykonana z magnezu sze艣ciobiegowa sekwencyjna skrzynia biegów, która zmienia prze艂o偶enia w czasie 20 milisekund. Równie du偶e wra偶enie wywo艂uje system kontroli trakcji opracowany przez firm臋 Bosch, który pozwala kierowcy na wybór jednego z a偶 dwunastu ustawie艅 odpowiadaj膮cych preferencjom (umiej臋tno艣ciom) prowadz膮cego oraz warunkom panuj膮cym na drodze.
Ponadto, specjali艣ci z firmy Pagani zmodernizowali uk艂ad ABS i zainstalowali nowe deflektory na masce silnika i specjalne stabilizatory w celu polepszenia wydajno艣ci aerodynamicznej nadwozia. Z kolei tylne skrzyd艂o zosta艂o wyposa偶one w system DRS redukuj膮cy opór powietrza.
Odpowiedni膮 si艂臋 hamowania zapewniaj膮 tarcze Brembo, które zdaniem przedstawicieli firmy s膮 czterokrotnie bardziej wytrzyma艂e od tarcz stosowanych wcze艣niej i zapewniaj膮 doskona艂膮 si艂臋 hamowania.
Firma Pagani nie poda艂a osi膮gów nowego modelu, jednak mo偶na przypuszcza膰, 偶e model Revolucion jest w stanie pokona膰 pó艂nocn膮 p臋tl臋 toru Nürburgring w czasie oko艂o 6 minut 45 sekund, czyli szybciej, ni偶 model Zonda R dysponuj膮cy silnikiem o mocy 750 KM (6 minut 47 sekund).