Model Turbo S zostaÅ‚ wyposażony w silnik 4,8 litra V8 z ukÅ‚adem twin turbo oraz przeprogramowanÄ… jednostka sterujÄ…cÄ… pracÄ… caÅ‚ego ukÅ‚adu. W porównaniu z wersjÄ… Turbo, jednostka zastosowana w najnowszym Porsche generuje o 50 KM wyższÄ… moc (550 KM) oraz o 50 Nm wyższy moment obrotowy (750 Nm).
Ekskluzywny SUV przyspiesza od 0 do 100 km/h w 4,5 sekundy (o 0,2 sekundy szybciej, niż Cayenne Turbo) i rozpÄ™dza siÄ™ maksymalnie do 283 km/h. Przedstawiciele Porsche twierdzÄ… jednoczeÅ›nie, iż zużycie paliwa utrzymuje siÄ™ na niezmienionym poziomie w stosunku do modelu o niższej mocy (Å›rednio 11,5 litra na 100 kilometrów).
Nowe Porsche Cayenne Turbo S można rozpoznać po 21-calowych obrÄ™czach aluminiowych, przyciemnionych reflektorach, czarnych akcentach wykoÅ„czeniowych lusterek zewnÄ™trznych i zderzaków oraz kwadratowych koÅ„cówkach ukÅ‚adu wydechowego.
Z kolei wewnÄ…trz znalazÅ‚y siÄ™ wstawki dekoracyjne z wÅ‚ókna wÄ™glowego (deska rozdzielcza, panele drzwiowe i konsola centralna) oraz skórzana tapicerka z kontrastujÄ…cymi przeszyciami. Standardem jest adaptacyjna zawieszenie, mechanizm różnicowy o ograniczonym poÅ›lizgu oraz pakiet Sport Chrono.
Cayenne Turbo S będzie kosztowało w Niemczech 151 702 euro; to o 30 000 euro więcej, niż należy zapłacić za odmianę Turbo.