-
Specjalna edycja na 50-lecie Hiluxa;
-
Jubileuszowa wersja odzwierciedla rosn膮ce zapotrzebowanie na pick-upy 艂膮cz膮ce zalety aut u偶ytkowych i rekreacyjnych;
-
Elementy wyko艅czenia opracowane specjalnie dla wersji Invincible 50 Chrome Edition.
21 marca 1968 roku w Japonii zadebiutowa艂a Toyota Hilux pierwszej generacji. Rok pó藕niej pick-up zosta艂 wprowadzony na europejski rynek. Od tego czasu Hilux sta艂 si臋 jednym z modeli w gamie Toyoty odnosz膮cych najwi臋ksze sukcesy. Obecnie jest to najpopularniejszy pick-up na 艣wiecie – jego 艂膮czna sprzeda偶 przekroczy艂a 18 milionów egzemplarzy.
Produkowana w 6 krajach Toyota Hilux jest dost臋pna w 180 krajach 艣wiata. Model znany ze swojej jako艣ci, trwa艂o艣ci i niezawodno艣ci, wielokrotnie udowodni艂, 偶e jest nie do zdarcia, sprawdzaj膮c si臋 w wyprawach po Antarktydzie, na Biegun Pó艂nocny i wulkany Islandii, a tak偶e zajmuj膮c miejsca na podium w Rajdzie Dakar.
Nowy Hilux Invincible 50 Chrome Edition powsta艂 z my艣l膮 o rosn膮cej grupie klientów zainteresowanych wszechstronnym u偶ytkowaniem pick-upów – zarówno do pracy, jak i rekreacji. Jubileuszowa wersja jest tak samo niezawodna i niezniszczalna jak wszystkie Hiluxy do tej pory, dodaj膮c do tego szeroki wybór niestandardowych akcesoriów. Dzi臋ki nim samochód wyró偶nia si臋 na tle seryjnych pick-upów, a przy tym jest dostosowany zarówno do u偶ytku profesjonalnego, jak i rekreacyjnego.
Samochód jest wyposa偶ony w chromowane orurowanie przednie oraz kapota偶owe nad przestrzeni膮 艂adunkow膮, progi boczne, a tak偶e w os艂on臋 tylnego zderzaka, czarne nak艂adki na b艂otniki oraz polerowane, 18-calowe obr臋cze aluminiowe. Na przednich drzwiach umieszczono plakietk臋 „Invincible 50”. Hilux w edycji specjalnej otrzyma艂 tak偶e mat臋 z tworzywa na pod艂odze skrzyni 艂adunkowej oraz listwy ochronne na progach.
Hilux Invincible 50 Chrome Edition jest nap臋dzany 16-zaworowym, 4-cylindrowym silnikiem 2,4 l D-4D z systemem Start Stop, wyposa偶onym w turbospr臋偶ark臋 o zmiennej geometrii 艂opatek (VTG). Jednostka generuje moc 150 KM (110 kW) przy 3 400 obr./min i maksymalny moment obrotowy na poziomie 400 Nm w przedziale 1 600–2 000 obr./min. Silnik ten nale偶y do najbardziej ekonomicznych w swojej klasie i spe艂nia norm臋 emisji Euro 6. 艢rednie zu偶ycie paliwa wynosi 6,8 l/100 km, a emisja CO2 to tylko 178 g/km.
Hilux 8. generacji, który zadebiutowa艂 w 2016 roku, spotka艂 si臋 z bardzo dobrym przyj臋ciem kierowców. W Polsce model ten jest liderem segmentu pick-upów z wynikiem 578 egzemplarzy sprzedanych w 2017 roku i 23,7-procentowym udzia艂em w tej cz臋艣ci rynku. Sprzeda偶 modelu w ca艂ej Europe si臋gn臋艂a 41 044 aut, bij膮c rekord 40 104 egzemplarzy z 2007 roku.