|
|
Aplikacja BMW i Augmented Reality Visualiser dostępna w Google Play
|
Dodano: 2017-02-27
Wyświetlono: 1312 razy
|
BMW i udostępniło w sklepie Google Play narzędzie do wizualizacji produktów wykorzystujące technologię Tango oraz rozszerzoną rzeczywistość.
|
foto © BMW |
|
|
DziÄ™ki temu klienci mogÄ… odkrywać i konfigurować idealne BMW i3 lub i8 w dowolnym czasie i miejscu. BMW i to pierwsza marka motoryzacyjna na Å›wiecie, która oferuje klientom możliwość wypróbowania produktów w formie interaktywnej z wykorzystaniem rozszerzonej rzeczywistoÅ›ci. DziÄ™ki Tango – technologii rozszerzonej rzeczywistoÅ›ci Google dla smartfonów – klienci mogÄ… poznawać innowacyjne pojazdy BMW i w formie interaktywnej wizualizacji w rzeczywistych rozmiarach.
Po sukcesie programu pilotażowego przeprowadzonego u wybranych dilerów na caÅ‚ym Å›wiecie aplikacja BMW i Visualiser zostaÅ‚a udostÄ™pniona do pobierania w Google Play. MogÄ… korzystać z niej mieszkaÅ„cy wiÄ™kszoÅ›ci krajów Å›wiata posiadajÄ…cy urzÄ…dzenie obsÅ‚ugujÄ…ce Tango. Dla klientów z Chin i USA aplikacja dostÄ™pna bÄ™dzie od kwietnia. Po pobraniu aplikacji klienci majÄ… możliwość zwizualizowania i poznania produktów BMW i3 lub i8. KorzystajÄ…c z rozszerzonej rzeczywistoÅ›ci, można stworzyć interaktywny obraz 3D, który umożliwia otwarcie bagażnika lub drzwi, a nawet wejÅ›cie „do Å›rodka” samochodu, żeby lepiej przyjrzeć siÄ™, jak wyglÄ…da wewnÄ…trz. Można też eksperymentować z różnymi kolorami wnÄ™trza i karoserii oraz wieloma modelami felg.
„Zdajemy sobie sprawÄ™, że nasi klienci sÄ… ograniczeni czasowo, dlatego musimy siÄ™ do nich dopasować” – komentuje Andrea Castronovo, Wiceprezes Grupy BMW ds. strategii sprzedaży i przyszÅ‚ej sprzedaży detalicznej. „DziÄ™ki aplikacji BMW i Visualiser dostÄ™pnej na Google Play klienci mogÄ… odkrywać nasze produkty w interaktywny i ciekawy sposób, w dowolnym miejscu i czasie. Nasze pojazdy to produkty wywoÅ‚ujÄ…ce emocje. Å»eby te emocje poczuć, trzeba naprawdÄ™ poznać dany samochód”. Andrea Castronovo uważa, że wizualizacja to najlepsze rozwiÄ…zanie w sytuacji, gdy nie można obejrzeć pojazdu na żywo. Bez wÄ…tpienia jakość stworzonych obrazów jest wyjÄ…tkowo realistyczna. Castronovo dodaje: „Uczestnicy programu pilotażowego Å›wietnie siÄ™ bawili, oglÄ…dajÄ…c samochód. Nawet schylali gÅ‚owy, jakby naprawdÄ™ byÅ‚ tam dach. Taki poziom szczegóÅ‚owoÅ›ci Å›wiadczy o tym, że ta technologia oferuje klientom prawdziwÄ… wartość dodanÄ…”.
Eric Johnsen, Kierownik dziaÅ‚u rozwoju biznesu dla rzeczywistoÅ›ci rozszerzonej w Google, dodaje: „Tango wyróżnia fakt, że rozumie przestrzeÅ„, w jakiej siÄ™ znajduje. Na przykÅ‚ad koÅ‚a naprawdÄ™ sÄ… na podÅ‚odze, dziÄ™ki czemu caÅ‚e doÅ›wiadczenie staje siÄ™ znacznie bardziej realistyczne”.
BMW to pierwsza marka motoryzacyjna na Å›wiecie, która wykorzystuje Tango, aby zapewnić klientom interaktywne doÅ›wiadczenia. „BMW i to lider w dziedzinie innowacji w Grupie BMW, wiÄ™c wybór tej aplikacji jest oczywisty” – wyjaÅ›nia Stefan Biermann, Kierownik ds. sprzedaży innowacji BMW i w Grupie BMW. Aplikacja BMW i Visualiser to najnowsza innowacja w programie Future Retail (PrzyszÅ‚ej Sprzedaży Detalicznej) BMW, który uruchomiono okoÅ‚o trzy lata temu i który zmieniÅ‚ doÅ›wiadczenia klientów zwiÄ…zane z zakupem samochodu. Wiele istotnych elementów programu Future Retail, takich jak Product Genius czy Virtual Product Presenter, ustanowiÅ‚o nowe standardy dla branży.
Aplikacja BMW i Visualiser zostaÅ‚a zaprojektowana i stworzona przez Accenture oraz agencjÄ™ ds. doÅ›wiadczeÅ„ klientów Accenture Interactive. Aplikacja wykorzystuje zdjÄ™cia pojazdów BMW i oraz technologiÄ™ Tango. Aby zapewnić klientom możliwie najbardziej intuicyjnÄ… i prostÄ… obsÅ‚ugÄ™, aplikacja nie jest peÅ‚nym konfiguratorem, ale narzÄ™dziem do wizualizacji, w którym cechy takie jak kolory wewnÄ…trz i na zewnÄ…trz czy felgi można zmieniać poprzez dotkniÄ™cie ekranu. Po zakoÅ„czeniu wizualizacji klient może zapisać dane i udostÄ™pnić je innym osobom za poÅ›rednictwem poczty elektronicznej lub mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych. Kolejnym krokiem bÄ™dzie umożliwienie przesyÅ‚ania danych z narzÄ™dzia do wizualizacji do peÅ‚nego konfiguratora BMW i u lokalnego dealera klienta.
„Nasze badania pokazujÄ…, że klienci szukajÄ… ulepszonych możliwoÅ›ci wykorzystania technologii, takich jak rozszerzona rzeczywistość w procesie zakupu samochodów, aby zagwarantować sobie jeszcze bardziej interesujÄ…ce doÅ›wiadczenia online-offline” – wyjaÅ›niÅ‚a Christina Raab, dyrektor zarzÄ…dzajÄ…cy dziaÅ‚u ds. motoryzacji w Accenture. „Wykorzystanie technologii Tango oraz jej integracja z punktami sprzedaży i dotychczasowymi narzÄ™dziami do konfiguracji pomaga BMW i stworzyć spójne, wielokanaÅ‚owe doÅ›wiadczenia, jakich poszukujÄ… klienci”.
Aplikacja BMW i Visualiser zostanie pokazana w Barcelonie podczas Mobile World Congress pod koniec miesiÄ…ca. Zaprezentuje jÄ… zarówno Accenture, jak i Lenovo, które już produkujÄ… urzÄ…dzenia obsÅ‚ugujÄ…ce technologiÄ™ Tango. Wiele osób w branży wierzy, że urzÄ…dzenia obsÅ‚ugujÄ…ce technologiÄ™ rozszerzonej rzeczywistoÅ›ci niedÅ‚ugo stanÄ… siÄ™ powszechnie dostÄ™pne. „SÄ…dzimy, że na przestrzeni kilku najbliższych lat wiÄ™kszość najlepszych urzÄ…dzeÅ„ z systemem Android bÄ™dzie obsÅ‚ugiwać Tango” – powiedziaÅ‚ Eric Johnsen. I dodaÅ‚: „Rozszerzona rzeczywistość ma wielki potencjaÅ‚ i może być wykorzystywana w handlu detalicznym. To dopiero poczÄ…tek”.
|
|
Źródło: BMW, informacja Mototarget.pl
|
|
Pisaliśmy również |
» Galeria zdjęć: nowe BMW M2 na torze Silesia Ring.
|
» Robert Kubica opowiada o planach na nadchodzÄ…cy sezon
|
Zdjęcia do bezpłatnego wykorzystania w celach prasowych:
BMW - Augmented Reality Product Visualiser:
BMW - Augmented Reality Product Visualiser © BMW
BMW - Augmented Reality Product Visualiser © BMW
BMW - Augmented Reality Product Visualiser © BMW
BMW - Augmented Reality Product Visualiser © BMW
|
|
Inne artykuły
|
|
» Przygoda w kamperze! Co warto wiedzieć? |
2023-05-31 |
|
RozpoczynajÄ…cy siÄ™ sezon na wyprawy kamperem stawia przed wieloma miÅ‚oÅ›nikami tego typu turystyki zasadnicze pytanie: czy podczas moich wypraw chcÄ™ za każdym razem nocować na zagospodarowanym kempingu, czy zaszaleć i spÄ™dzać noce ?na dziko?, na Å‚oni... wiÄ™cej »
|
|
[1]234567891011121314151617181920212223242526272829303132333435363738394041424344454647484950515253545556575859606162636465666768697071727374757677787980818283848586878889909192939495969798991001011021031041051061071081091101111121131141151161171181191201211221231241251261271281291301311321331341351361371381391401411421431441451461471481491501511521531541551561571581591601611621631641651661671681691701711721731741751761771781791801811821831841851861871881891901911921931941951961971981992002012022032042052062072082092102112122132142152162172182192202212222232242252262272282292302312322332342352362372382392402412422432442452462472482492502512522532542552562572582592602612622632642652662672682692702712722732742752762772782792802812822832842852862872882892902912922932942952962972982993003013023033043053063073083093103113123133143153163173183193203213223233243253263273283293303313323333343353363373383393403413423433443453463473483493503513523533543553563573583593603613623633643653663673683693703713723733743753763773783793803813823833843853863873883893903913923933943953963973983994004014024034044054064074084094104114124134144154164174184194204214224234244254264274284294304314324334344354364374384394404414424434444454464474484494504514524534544554564574584594604614624634644654664674684694704714724734744754764774784794804814824834844854864874884894904914924934944954964974984995005015025035045055065075085095105115125135145155165175185195205215225235245255265275285295305315325335345355365375385395405415425435445455465475485495505515525535545555565575585595605615625635645655665675685695705715725735745755765775785795805815825835845855865875885895905915925935945955965975985996006016026036046056066076086096106116126136146156166176186196206216226236246256266276286296306316326336346356366376386396406416426436446456466476486496506516526536546556566576586596606616626636646656666676686696706716726736746756766776786796806816826836846856866876886896906916926936946956966976986997007017027037047057067077087097107117127137147157167177187197207217227237247257267277287297307317327337347357367377387397407417427437447457467477487497507517527537547557567577587597607617627637647657667677687697707717727737747757767777787797807817827837847857867877887897907917927937947957967977987998008018028038048058068078088098108118128138148158168178188198208218228238248258268278288298308318328338348358368378388398408418428438448458468478488498508518528538548558568578588598608618628638648658668678688698708718728738748758768778788798808818828838848858868878888898908918928938948958968978988999009019029039049059069079089099109119129139149159169179189199209219229239249259269279289299309319329339349359369379389399409419429439449459469479489499509519529539549559569579589599609619629639649659669679689699709719729739749759769779789799809819829839849859869879889899909919929939949959969979989991000100110021003100410051006100710081009101010111012101310141015101610171018101910201021102210231024102510261027102810291030103110321033103410351036103710381039104010411042104310441045104610471048104910501051105210531054105510561057105810591060106110621063106410651066106710681069107010711072107310741075107610771078107910801081108210831084108510861087108810891090109110921093109410951096109710981099110011011102110311041105110611071108110911101111111211131114111511161117111811191120112111221123112411251126112711281129113011311132113311341135113611371138113911401141114211431144114511461147114811491150115111521153115411551156115711581159116011611162116311641165116611671168116911701171117211731174117511761177117811791180118111821183118411851186118711881189119011911192119311941195119611971198119912001201120212031204120512061207120812091210121112121213121412151216121712181219122012211222122312241225122612271228122912301231123212331234 Wyświetlane: 0 - 20 z 24669 rekordów |
|
|
|