BMW Group Polska liderem segmentu Premium w Polsce
|
Dodano: 2012-04-13
Wyświetlono: 1794 razy
|
BMW jest ponownie liderem sprzedaży w segmencie samochodów Premium w Polsce. W pierwszym kwartale 2012 BMW wyprzedziło głównych rywali i sprzedało 1 327 aut. Na drugim miejscu znalazło się Volvo z wynikiem 1 311, na trzecim Audi: 1 177, a Mercedes sprzedał 1 158 samochodów.
|
|
W porównaniu z analogicznym okresem w ubiegÅ‚ym roku sprzedaż BMW wzrosÅ‚a o ponad 56%, tymczasem Volvo odnotowaÅ‚o lekki spadek o niespeÅ‚na 1%.
NajwiÄ™kszym powodzeniem cieszyÅ‚o siÄ™ znowu BMW serii 5. Do najbardziej popularnego w 2011 roku modelu BMW 520d doÅ‚Ä…czyÅ‚y Å›wietnie sprzedajÄ…ce siÄ™ modele z 4-cylindrowymi silnikami z napÄ™dem xDrive: benzynowe BMW 528i xDrive oraz diesel BMW 525d xDrive. Hitem rynkowym pozostaje również BMW X3 w wersji 20d xDrive. RoÅ›nie sprzedaż nowego BMW serii 3, którego premiera rynkowa miaÅ‚a miejsce w lutym br.
WzrosÅ‚a też sprzedaż MINI. W pierwszych trzech miesiÄ…cach tego roku sprzedaÅ‚y siÄ™ aż 182 samochody, co stanowi wzrost o 42% w porównaniu z pierwszych kwartaÅ‚em 2011 r.
Ubiegły rok BMW Group zakończyła na pozycji lidera sprzedaży segmentu Premium, a właśnie marka MINI cieszyła się największą dynamiką wzrostu.
|
|
|
» Przygoda w kamperze! Co warto wiedzieć? |
2023-05-31 |
|
RozpoczynajÄ…cy siÄ™ sezon na wyprawy kamperem stawia przed wieloma miÅ‚oÅ›nikami tego typu turystyki zasadnicze pytanie: czy podczas moich wypraw chcÄ™ za każdym razem nocować na zagospodarowanym kempingu, czy zaszaleć i spÄ™dzać noce ?na dziko?, na Å‚oni... wiÄ™cej »
|
|