FB FB Twitter Twitter
Szukaj:
            1680 zarejestrowanych użytkowników z branży motoryzacyjnej, w tym 1140 przedstawicieli mediów.                                                                                    
Wydarzenia

Statystyki odwiedzin serwisu
Audi A4: jeszcze bardziej sportowe i nowoczesne
  Dodano: 2019-05-16
Wyświetlono: 612 razy
Audi A4: jeszcze bardziej sportowe i nowoczesne
Audi A4 reprezentuje istotę marki z czterema pierścieniami w logo – po czterech latach prac konstrukcyjnych, koncern z Ingolstadt uczynił ten model klasy średniej jeszcze bardziej sportowym. Jego wnętrze jest zakotwiczone w nowym języku stylistycznym marki, a duży wyświetlacz dotykowy MMI touch zapewnia klientowi sposób obsługi dobrze znany ze smartfonów.
foto © Audi

  • Przebojowy model: Audi A4 nowym językiem stylistycznym sięga prestiżu klasy luksusowej

  • Optymalnie skomunikowane dzięki nowemu wyświetlaczowi dotykowemu MMI Touch

  • Elektryfikacja wykorzystująca technikę mild-hybrid zwiększa komfort i wydajność

  • S4 TDI po raz pierwszy wyposażone w silnik V6 TDI, sprężarkę EAV i w sieć pokładową 48 V

 

 

Wiele silników jest teraz dostępnych z systemami mild hybrid (MHEV). Zaawansowana elektryfikacja napędu korzystnie wpływa na wydajność i komfort podróży. Podobnie rzecz ma się z Audi S4 TDI, które po raz pierwszy ma pod maską silnik V6 TDI, 48-woltową główną sieć pokładową i elektrycznie napędzaną sprężarkę EAV nadającą jego ogromnej sile jeszcze większej spontaniczności. Takie połączenie mocy, momentu obrotowego i wydajności zapewnia mu wyjątkową pozycję w segmencie.

 

Sportowa prezencja: stylistyka zewnętrzna

 

 

Dzięki sportowym akcentom stylistycznym, ten model klasy średniej nabiera jeszcze bardziej dynamicznego i ekskluzywnego charakteru. Osłona chłodnicy Singleframe jest teraz szersza i bardziej płaska. Poziome linie z przodu i z tyłu podkreślają szerokość auta. Patrząc z boku, pojazd definiują wyraziste mięśnie nad błotnikami i znajdująca się pomiędzy nimi, niżej pociągnięta linia ramion. Całość tworzy nad kołami mocno zarysowane kontury uzewnętrzniające geny quattro.

 

Diodowe reflektory są teraz w Audi A4 elementem wyposażenia standardowego.  Reflektory diodowe Matrix, które znajdziemy w najwyższej wersji wyposażenia, posiadają w pełni automatyczne światła drogowe. Nowa jest także koncepcja linii wyposażeniowych: zewnętrzne linie wyposażeniowe nazywają się teraz basic, advanced i S line, a do tego dochodzi zindywidualizowany wygląd modeli S i A4 allroad quattro. Klienci mogą wybierać spośród 12 barw lakieru, a w palecie jest nowy kolor: szary Terra.

 

W klasycznie zaaranżowanym wnętrzu Audi A4, poziome linie podkreślają ogólne wrażenie. W centrum tablicy rozdzielczej znajduje się lekko zwrócony ku kierowcy duży wyświetlacz dotykowy MMI touch. To centrala nowego systemu obsługi. Nowe, oferujące wiele kolorów i materiałów pakiety wyposażenia wnętrza: design selection i S line, można dowolnie łączyć z liniami zewnętrznymi. W ciemnościach, pakiet oświetlenia konturowego lub nastrojowego nadaje wnętrzu wyrafinowanej atmosfery.

 

Pionierskie connectivity

 

 

W wysokim stopniu skomunikowane nowe Audi A4, wyposażone jest w również zupełnie nowy system MMI, który obsługuje się w ten sam sposób jak nowoczesnego smartfona. Wyświetlacz dotykowy MMI touch z akustyczną reakcją zwrotną przejął funkcje dotychczas stosowanego regulatora obrotowo-przyciskowego na konsoli tunelu środkowego. Wysokiej rozdzielczości wyświetlacz TFT ma przekątną 10,1 cala. Jego grafika jest przemyślana: czysta i zredukowana. Struktura menu posiada konsekwentną hierarchię zorientowaną na oczekiwania użytkownika i łatwą obsługę. Wyszukiwanie MMI bazuje na wprowadzaniu dowolnego tekstu i szybko pokazuje listę trafień. Sterowanie naturalnym językiem – kolejna funkcja nowego systemu –  rozumie wiele zwrotów z języka potocznego.

 

Nawigacja w nowym Audi A4 jest teraz jeszcze bardziej wszechstronna i przyjazna użytkownikowi. Gama usług zawartych w Audi Connect i Audi connect plus obejmuje wiele serwisów online, w tym car-to-X, wykorzystujących inteligencję rozproszoną floty Audi. Do informacji online o znakach drogowych i o zagrożeniach oraz do usługi wyszukiwania miejsc parkingowych przy ulicy, doszła nowa – informacja
o sygnalizacji świetlnej. Skomunikowany z infrastrukturą miasta pojazd, za pośrednictwem serwera otrzymuje informacje wprost z centralnego sterownika sygnalizacji świetlnej. Kierowca może zatem dopasować prędkość tak, by podjechać do świateł sygnalizacji dokładnie podczas fazy światła zielonego. Na tablicy rozdzielczej pojawia się spersonalizowane zalecenie dotyczące prędkości, a jeśli kierowca czeka już przy czerwonym świetle, czas pozostający do następnej fazy światła zielonego. W ten sposób system umożliwia prospektywny, wydajny styl jazdy i korzystnie wpływa na płynność ruchu ulicznego. Oferta ta jest elementem składowym pakietu Audi connect i sukcesywnie jest udostępniana w wybranych europejskich miastach.

 

Usługi Audi connect „Telefon alarmowy” i „Serwis” należą do wyposażenia standardowego. Do skomunikowania smartfona klienta z samochodem służy bezpłatna aplikacja myAudi App. Przy pomocy smartfona z systemem operacyjnym Android, klient może, korzystając z opcjonalnego kluczyka Audi connect, odblokować i zablokować drzwi oraz włączyć silnik. Personalizacja – kolejna funkcja cyfrowa – pozwala, by nawet 14 użytkowników aplikacji myAudi mogło zapisać ulubione ustawienia w formie indywidualnych profili.

 

Wśród wielu innych nowości, z którymi Audi A4 wchodzi na rynek, jest także pionierska oferta functions on demand – funkcji na żądanie. Dzięki niej, klienci mogą już po dokonaniu zakupu auta, całkowicie dowolnie i zgodnie ze swoimi potrzebami, dokupić trzy funkcje infotainmentu. W Niemczech są to system MMI plus, radio cyfrowe DAB+ i Audi smartphone interface. W zależności od funkcji, są różne warunki ich użytkowania.

 

Jeśli klient chce najpierw przetestować daną funkcję, ma możliwość jednorazowego wykupienia jednomiesięcznego okresu próbnego. Już w czasie jego trwania może taki okres przedłużyć – ponownie na jeden miesiąc, na rok, albo na stałe. Jeżeli klient nie zdecyduje się na przedłużenie dostępu, to wygaśnie on automatycznie, bez potrzeby zgłaszania rezygnacji na koniec upływającego terminu.

 

System MMI ma nową jednostkę główną. Modułowy System Infotainmentu trzeciej generacji MIB 3 charakteryzuje się dużą mocą obliczeniową. Współpracuje z również nową, przestrzennie wydzieloną skrzynką komunikacyjną, która łączy w sobie wszystkie zadania związane z komunikacją – telefon, usługi Audi connect oraz hotspot Wi-Fi. Do opcjonalnych elementów sprzętowych w przodzie pojazdu należy również Audi phone box i system nagłaśniający Bang & Olufsen Premium Sound System z trójwymiarowym dźwiękiem.

 

Tablica rozdzielcza dostępna jest w trzech wariantach – są to dwa częściowo analogowe systemy informacji kierowcy i – w połączeniu z systemem MMI plus – w pełni cyfrowy kokpit Audi virtual cockpit plus. Kierowca obsługuje 12,3-calowy wyświetlacz o rozdzielczości full HD przy pomocy przycisków na kierownicy wielofunkcyjnej i może wybierać jeden z trzech widoków. Wyświetlacz danych na szybie head-up display prezentuje ważne informacje w bezpośrednim polu widzenia kierowcy.

 

A4 dostępne jest z wieloma systemami wsparcia kierowcy. Te opcjonalne zebrano w pakiety „Podróż”, „Miasto” i „Parkowanie”. Ważnym systemem w pakiecie „Podróż“ jest adaptacyjny tempomat z funkcją Stop & Go. Umożliwia on automatyczne regulowanie odstępu od innych pojazdów. W połączeniu z predyktywnym asystentem wydajności może on predyktywnie spowalniać i przyspieszać nawet wtedy, gdy przed naszym autem nie ma żadnego innego pojazdu. By funkcja ta mogła zadziałać, system najpierw analizuje dane pochodzące z usługi car-to-X, dane nawigacji oraz znaki drogowe.

 

Zaawansowana elektryfikacja: napęd

 

 

Na początku sprzedaży w Europie, nowa rodzina Audi A4 wyposażona będzie w sześć turbodoładowanych silników. Wachlarz ich mocy sięga od 110 kW (150 KM) do 255 kW (347 KM) – od Audi A4 35 TFSI, aż po Audi S4 TDI. Wkrótce do oferty dołączą jeszcze dwa kolejne wersje silnikowe: 30 TDI o mocy 100 kW (136 KM) i 35 TDI o mocy 120 kW (163 KM). Wszystkie jednostki - czy to czterocylindrowe Diesle, czy V6 TDI, czy też czterocylindrowe TFSI, spełniają normy emisji spalin Euro 6d-temp.

 

Trzy wchodzące na rynek jednostki są wyposażone w system mild-hybrid (MHEV), bazujący na 12-woltowej sieci pokładowej. System ten obniża zużycie paliwa, a jednocześnie podnosi komfort podróży. Wkrótce w gamie pojawią się dwa kolejne takie silniki. Zaawansowana elektryfikacja stanowi ważny wkład w osiągnięcie celów Audi w zakresie zużycia paliwa. W rzeczywistych warunkach jazdy system MHEV - według pomiarów własnych Audi - może obniżyć spalanie nawet o 0,3 litra na 100 km.

 

Bez znaczenia czy to manualna skrzynia biegów, czy siedmiostopniowa automatyczna skrzynia S tronic, czy ośmiostopniowa tiptronic, czy to napęd na oś przednią, czy też napęd quattro; każdy z sześciu silników oferowany jest z dopasowanym do niego na miarę układem przeniesienia napędu. Wszystkie wchodzące na rynek modele A4, oprócz bazowej wersji z silnikiem TFSI, standardowo zjeżdżają z taśmy wyposażone w automatyczną skrzynię biegów. 35 TFSI o mocy 110 kW (150 KM) ze skrzynią manualną oferowane będzie jakiś czas po pojawieniu się modelu na rynku, podobnie zresztą jak 40 TDI o mocy 140 kW (190 KM) z napędem na przednią oś.

 

Sportowe i zarazem pełne harmonii: zawieszenie

 

 

Sportowo zbalansowane zawieszenie idealnie harmonizuje z charakterem Audi A4. Klienci mogą wybrać pomiędzy standardowym, a sportowym zestrojeniem zawieszenia. Dodatkowo dostępne są dwa rodzaje zawieszenia adaptacyjnego. Jedno z nich to zawieszenie komfortowe z regulacją tłumienia, w którym karoseria zawieszona jest o 10 mm niżej i które oferuje wyjątkowo wysoki komfort jazdy. Drugie to zawieszenie sportowe z regulacją tłumienia albo bez niego. W nim karoseria zawieszona jest o 23 mm niżej. Jego jeszcze bardziej dynamiczne zestrojenie wyjściowe podkreśla sportowy charakter pojazdu, zachowując jednocześnie wysoki komfort jazdy. Oba regulowane zawieszenia są zintegrowane z systemem wyboru dynamiki jazdy Audi drive select. To samo dotyczy układu kierowniczego. Na życzenie klient otrzymuje m.in. dynamiczny układ kierowniczy, automatyczną skrzynię biegów i zawór dławiący przepustnicy. Za pośrednictwem systemu wyboru dynamiki jazdy Audi drive select kierowca może określać, w którym z maksymalnie pięciu dostępnych profili mają pracować te systemy.

 

Moc silnika wysokoprężnego: Audi S4 TDI

 

 

Obie wersje S rodziny A4 – Audi S4 TDI i S4 TDI Avant, na rynki europejskie wyposażane są w silnik Diesla V6. Jednostka 3.0 TDI łączy w sobie wysoki moment obrotowy, wysoką kulturę pracy i duży zasięg, generując moc do 255 kW (347KM) i maksymalny moment obrotowy 700 Nm. Dzięki niemu, model S4 TDI Limousine od 0 do 100 km/h przyspiesza w 4,8 sekundy, a jego ograniczona elektronicznie prędkość maksymalna wynosi 250 km/h. Takie połączenie mocy, wysokiego momentu obrotowego i wydajności sprawia, że Audi S4 TDI to unikat w swoim segmencie.

 

Elektrycznie napędzana sprężarka EAV zapewnia wysoką moc podczas ruszania i niewymuszone wytwarzanie mocy podczas dodawania gazu. W ten sposób eliminuje turbodziurę i umożliwia błyskawiczną reakcję pojazdu we wszystkich sytuacjach podczas jazdy. Sprężarka EAV jest elementem nowej, 48-woltowej głównej siecią pokładowej. Elementem sieci jest też system mild-hybrid dysponujący jeszcze większym potencjałem wydajności niż system MHEV oparty na 12-woltowej sieci pokładowej modeli A4. W ten sposób w Audi S4 TDI wdrożono kolejny stopień rozwoju technicznego, w którym technika mild-hybrid bazuje na sieci 48-woltowej. Częściowa sieć 12-woltowa jest podłączona do 48-woltowej głównej sieci pokładowej przy pomocy przetwornika napięcia prądu stałego. Po raz pierwszy w modelu S4 TDI zastosowano wydajny, 48-woltowy alternator-rozrusznik będący sercem systemu mild-hybrid. Jego maksymalna moc rekuperacji podczas hamowania może wynosić do 8 kW. Centrum zarządzania energią jest tu kompaktowy, chłodzony powietrzem akumulator litowo-jonowy o pojemności 0,5 kWh, który umieszczono pod podłogą bagażnika. System mild-hybrid w modelach typu S ma potencjał do zmniejszenia zużycia paliwa w realnych warunkach drogowych nawet o 0,4 litra na 100 km.

 

Ośmiostopniowa, automatyczna skrzynia biegów tiptronic i stały napęd na cztery koła quattro, tworzą układ napędowy. Na życzenie Audi montuje opcjonalny sportowy mechanizm różnicowy, który aktywnie rozdziela moment napędowy między kołami tylnej osi. Podczas dynamicznego pokonywania zakrętów, więcej sił może docierać do konkretnego koła toczącego się po zewnętrznej stronie zakrętu, co wcześnie zapobiega tendencji do podsterowności. Zawieszenie sportowe S jest tu elementem wyposażenia standardowego. Dzięki swemu typowemu dla modeli S zestrojeniu, oferuje ono sportowe odczucia podczas jazdy. Odczucia te mogą być jeszcze bardziej intensywne, gdy samochód wyposażony jest w opcjonalne zawieszenie sportowe S z regulacją stopnia tłumienia. Wiele detali stylistycznych zewnętrznych i we wnętrzu pojazdu – począwszy od końcówek rur układu wydechowego, aż po sportowy widok S na wyświetlaczu opcjonalnego kokpitu cyfrowego Audi virtual cockpit, wskazuje na wyjątkową pozycję modeli typu S.

 

Na wszystkie ulice i drogi: Audi A4 allroad quattro

 

 

Dzięki napędowi na cztery koła quattro i podwyższonemu o 35 mm prześwitowi, Audi A4 allroad quattro łączy wysoki komfort jazdy i dobre właściwości offroad’owe. Zarówno komfort, jak i dynamikę można jeszcze bardziej zwiększyć przy pomocy opcjonalnego podwozia allroad z regulacją stopnia tłumienia. Od Audi A4 Avant model ten odróżniają detale: osłona podwozia, kontrastowe osłony brzegów nadkoli, 12 mm większe koła oraz szerszy rozstaw kół – o 6 mm z przodu i o 11 mm z tyłu.

 

Audi A4 allroad quattro dostępne jest z trzema silnikami do wyboru – jednym benzynowym i dwoma wysokoprężnymi. Automatyczne skrzynie biegów są tu elementem wyposażenia standardowego. Alternatywą dla seryjnego zawieszenia jest zawieszenie z regulacją stopnia tłumienia. Podobnie jak w modelu A4 Avant, bagażnik ma pojemność 495 l, a przy złożonym oparciu tylnego siedzenia i załadowaniu po dach – 1495 l. Pokrywa bagażnika i roleta przestrzeni bagażowej mają w standardzie elektryczny napęd. Wraz z dodatkowym trybem offroad systemu wyboru dynamiki jazdy Audi drive select, kierowca ma w A4 allroad quattro łącznie sześć profili do dyspozycji.

 

Dla podejmujących szybkie decyzje: linia limitowana Audi A4 edition one

 

Wprowadzając nowe Audi A4 na rynek, marka z czterema pierścieniami w logo oferuje dodatkowo jego limitowaną linię o nazwie „edition one“. Będzie ona dostępny w wersji Limousine i Avant z trzema wariantami silnikowymi do wyboru: 2.0 TFSI o mocy 180 kW (245 KM), 2.0 TDI o mocy 140 kW (190 KM) i 3.0 TDI o mocy 170 kW (231 KM). Jego stylistyka zewnętrzna bazuje na zewnętrznej linii wyposażeniowej S line, uzupełnionej o wyraziste elementy, takie jak czarny pakiet stylistyczny. We wnętrzu klient może wybierać pomiędzy linią design selection i pakietem wewnętrznym S line.

 

Wejście na rynek w Europie

 

 

Modele Audi A4 i S4 z napędem TDI pojawią się na rynku europejskim jesienią 2019 r. Na rynkach pozaeuropejskich Audi oferuje model S4 i S4 Avant również z silnikiem 3.0 TFSI. Turbodoładowana jednostka z bezpośrednim wtryskiem generuje moc 260 kW (354 KM) i wytwarza maksymalny moment obrotowy 500 Nm, dostępny w zakresie od 1370 do 4500 obr./min. Dzięki temu silnikowi V6, model S4 TFSI Limousine od 0 do 100 km/h przyspiesza w 4,7 sekundy, a jego ograniczona elektronicznie prędkość maksymalna wynosi 250 km/h. W przypadku Audi S4 TFSI Avant standardowy sprint trwa o dwie dziesiąte sekundy dłużej.

 

Fakty

 

Stylistyka

 

  • Wygląd zewnętrzny: sportowy i ekskluzywny, dzięki bardziej płaskiej i szerszej osłonie chłodnicy Singleframe, powiększone wloty powietrza i nowe reflektory wykonane w technice diodowej
  • Obniżona linia ramion z wyrazistymi krawędziami nadkoli
  • Wyraźny, poziomy przebieg linii – również z tyłu pojazdu – podkreśla jego szerokość
  • Przejrzysta stylistyka wnętrza z nowym, oddzielnie umiejscowionym wyświetlaczem dotykowym o przekątnej 10,1 cala
  • Nowe zewnętrzne linie wyposażeniowe (basic, advanced i S line) oraz nowe pakiety wewnętrzne (basic, design selection i S line) z możliwością ich dowolnego łączenia, nowe kolory i materiały
  • Na początek ekskluzywny model limitowanej linii A4 edition one w wersji Limousine i Avant

 

Connectivity

 

  • Na nowo i od podstaw zaprojektowana koncepcja obsługi MMI touch, analogiczna do koncepcji obsługi smartfona
  • Przejrzysta grafika, intuicyjna struktura menu, szybkie wyszukiwanie MMI
  • Opcjonalna nawigacja z nowymi funkcjami, dużo usług Audi connect
  • Nowa jednostka główna MIB 3 o wysokiej mocy obliczeniowej
  • Personalizacja– aż do 14 profili użytkownika w aplikacji myAudi
  • Kluczyk Audi connect, Audi phone box
  • System nagłaśniający Bang & Olufsen Sound System z dźwiękiem 3D
  • Nowa oferta – functions on demand: możliwość dokupienia trzech funkcji infotainment
  • Na życzenie kokpit cyfrowy Audi virtual cockpit plus z trzema widokami
  • Wiele systemów wsparcia kierowcy w pakietach „Podróż”, „Miasto”
    i „Parkowanie”

 

Napęd i zawieszenie

 

  • Na początek sześć turbodoładowanych silników o mocy od 110 kW (136 KM) do 255 kW (347 KM): czterocylindrowy TDI, V6 TDI, trzy czterocylindrowe TFSI oraz jeden S4 V6-TDI. 2.0 TDI o mocy 100 kW i 120 kW pojawi się wkrótce po debiucie.
  • 30 TDI: 2.0 TDI 100 kW (136 KM) 12 V, moment obrotowy 320 Nm,
  • 35 TDI: 2.0 TDI 120 kW (163 KM) 12 V, moment obrotowy 380 Nm,
  • 40 TDI: 2.0 TDI 140 kW (190 KM), moment obrotowy 400 Nm,
  • 45 TDI: 3.0 TDI 170 kW (231 KM), moment obrotowy 500 Nm,
  • S4 TDI: 3.0 TDI 255 kW (347 KM) 48 V, moment obrotowy 700 Nm,
  • 35 TFSI: 2.0 TFSI 110 kW (150 KM) 12 V, moment obrotowy 270 Nm,
  • 40 TFSI: 2.0 TFSI 140 kW (190 KM) 12 V, moment obrotowy 320 Nm,
  • 45 TFSI: 2.0 TFSI 180 kW (245 KM) 12 V, moment obrotowy 370 Nm.

 

  • Na początek trzy silniki z systemem mild-hybrid (MHEV) na bazie 12-woltowej sieci pokładowej.
  • 35 TFSI: 2.0 TFSI 110 kW (150) 12 V,
  • 40 TFSI: 2.0 TFSI 140 kW (190) 12 V,
  • 45 TFSI: 2.0 TFSI 180 kW (245) 12 V.

 

Krótko po wejściu na rynek pojawią się dwa kolejne:

 

  • 30 TDI: 2.0 TDI 100 kW (136) 12 V,
  • 35 TDI: 2.0 TDI 120 kW (163) 12 V.

 

  • Układ napędowy z siedmiostopniową, automatyczną skrzynią biegów S tronic, ośmiostopniową skrzynią tiptronic, z napędem na koła osi przedniej albo na cztery koła quattro.
    Później pojawi się także 6-biegowa przekładnia manualna
  • Sportowe, a zarazem zbalansowane zawieszenie, na życzenie zawieszenie sportowe. W obu, na życzenie montowana regulacja stopnia tłumienia
  • System wyboru dynamiki jazdy Audi drive select w standardzie w modelach o mocy powyżej 140 kW (190 KM)

 

Audi S4 TDI

 

 

  • 3.0 TDI w topowej wersji dla modeli Limousine i Avant: 255 kW
    (347 KM), moment obrotowy 700 Nm
  • Nowa, 48-woltowa główna sieć pokładowa systemu MHEV
    i elektrycznie napędzana sprężarka.

 

Audi A4 allroad quattro

 

  • Napęd quattro w standardzie, prześwit o 35 mm większy
    w porównaniu do A4 Avant
  • Masywna stylistyka zewnętrzna, osłona podwozia
  • Na początek w ofercie trzy jednostki napędowe: jedna benzynowa
    i dwie wysokoprężne

 

 

Dodatkowe zdjęcia znajdą Państwo na stronie www.audi.press-bank.pl



Źródło: Audi, informacja Mototarget.pl

 Pisaliśmy również
» Wyniki handlowe Audi we wrześniu 2019: sprzedaż nowych samochodów na całym świecie wzrosła o 4,5 procent
» Mapa drogowa E: Audi w erze mobilności elektrycznej

Zdjęcia do bezpłatnego wykorzystania w celach prasowych:

Oto nowe Audi A4!:
w lewo
Audi A4 2019
© Audi
Audi A4 2019
© Audi
Audi A4 2019
© Audi
Audi A4 2019
© Audi
Audi A4 2019
© Audi
Audi A4 2019
© Audi
Audi A4 2019
© Audi
Audi A4 2019
© Audi
Audi A4 2019
© Audi
Audi A4 2019
© Audi
Audi A4 2019
© Audi
Audi A4 2019
© Audi
w prawo
 Inne artykuły
» Wyniki handlowe Audi we wrześniu 2019: sprzedaż nowych samochodów na całym świecie wzrosła o 4,5 procent 2019-10-10
  Audi wyniki 2019 Cztery pierścienie zamknęły wrzesień wynikami sprzedaży o 4,5 procent lepszymi niż wrzesień 2018. W ubiegłym miesiącu koncern dostarczył do klientów 145 400 nowych samochodów. Wyniki na poszczególnych, kluczowych rynkach były jednak bardzo zróżnicowane. Podcza... więcej »

» Nowy Golf na pierwszych szkicach 2019-10-10
  Golf 2020 Jeśli istnieje samochód, który zasłużył na miano bestsellera przez dziesięciolecia, jest nim właśnie Golf. Doskonalony z generacji na generację, ugruntował swoją pozycję na świecie. Volkswagen zaprezentuje Golfa ósmej generacji 24. października podczas światow... więcej »

» Nowy Ford Galaxy Vignale i udoskonalony S-MAX – bardziej stylowe, wygodniejsze i lepiej skomunikowane 2019-10-10
  S-MAX GALAXY 2019 Ford wprowadził udoskonalenia dla stylowego, sportowego samochodu rekreacyjnego S-MAX i przestronnego samochodu osobowego Galaxy, proponując jeszcze bardziej charakterystyczną stylistykę, większy komfort i lepszą łączność dla kierowców i pasażerów.... więcej »

» Elektryczne Volvo XC40 z nowym systemem operacyjnym Android opracowanym przez firmę Google 2019-10-10
  Volvo EV srodek Nowe elektryczne Volvo XC40 będzie rewolucyjne dla naszej marki nie tylko z uwagi na zastosowany rodzaj napędu. Nasz pierwszy „elektryk” zadebiutuje z nowym system pokładowym opracowanym przez Google’a. Nie jest to znany już wcześniej system ... więcej »

» SuperVolvo! Czyli S60 T8 Polestar Engineered w pełnej krasie [FOTORELACJA] 2019-10-10
  S60 T8 Polestar Engineered 405 KM, przyspieszenie do 100 km/h w 4,4 s., zawieszenie Öhlins, wzmocnione hamulce firmy Brembo i dwa silniki elektryczne – tak w skrócie można opisać Volvo S60 T8 Polestar Engineered.... więcej »

» Jak zarządzać 16 milionami części dziennie? 2019-10-09
  Seat innowacje SEAT Martorell W zakładach SEAT-a w Martorell właśnie ruszyła innowacyjna Wieża Kontrolna, koordynująca ponad 16 milionami części, z których każdego dnia produkuje się samochody. Wprowdzenie systemu pozwoli klientom na zmianę specyfikacji samochodów nawet po złożeniu zamówie... więcej »

» Elektryczny Volkswagen ID.3 zaprezentowany w Polsce podczas: Impact mobility rEVolution 2019 2019-10-09
  Volkswagen ID.3 polska premiera Zaledwie miesiąc po światowej premierze ID.3 podczas Salonu Samochodowego we Frankfurcie, Volkswagen zaprezentował w Polsce swój najnowszy, w pełni elektryczny samochód, pierwszy z rodziny modeli ID. skonstruowanych na nowej platformie podłogowej MEB. Volkswag... więcej »

» Marka Volkswagen wprowadza nową stronę internetową 2019-10-09
  Volkswagen nowa strona internetowa Marka Volkswagen we wrześniu zaprezentowała swoją nową identyfikację wizualną, teraz nadszedł czas na wprowadzenie nowej strony internetowej. Na jednej platformie znajdą się treści i oferty odnoszące się do nowych modeli, usług, jazd próbnych, finansowania, a ... więcej »

» Thomas Sedran nowym prezesem odpowiedzialnym za lekkie samochody dostawcze w ACEA - Europejskim Stowarzyszeniu Producentów Samochodów 2019-10-09
  Thomas Sedran Volkswagen Thomas Sedran, prezes zarządu Volkswagen Samochody Dostawcze, został wybrany na stanowisko prezesa komitetu Generalnego Zarządu ds. lekkich samochodów dostawczych stowarzyszenia ACEA (LCV-GM). W jego rękach spoczywa teraz reprezentowanie interesów wszystkich p... więcej »

» Ford rozpoczyna produkcję modelu Puma – pierwszego z 8 pojazdów wyposażonych w zelektryfikowane napędy, zapowiadanych w tym roku na rynku europejskim 2019-10-09
  Ford Puma 2019 Puma produkcja W najnowocześniejszym zakładzie produkcyjnym Forda w Krajowej w Rumunii z linii zjechały pierwsze egzemplarze innowacyjnego modelu Forda Puma, wyposażonego w zelektryfikowany układ napędowy. ... więcej »

» Ponad stuprocentowy wzrost sprzedaży Mitsubishi 2019-10-09
  Mitsubishi ASX 2020 Firma Mitsubishi Motors od blisko 2 lat notuje w Polsce znaczący wzrost zainteresowania samochodami marki spod znaku Trzech Diamentów – w ubiegłym roku liczba rejestracji wzrosła o blisko 50%. W tym roku rekordowym miesiącem okazał się wrzesień, kiedy to... więcej »

» Nowe logo Volkswagen R [ZDJĘCIA] 2019-10-08
  Nowe logo R Modele oznaczone symbolem R zaliczają się do najbardziej sportowych w gamie Volkswagena. Od 2002 r. modele z rodziny R goszczą na torach wyścigowych na całym świecie. Oprócz znakomitych osiągów i silników o wysokiej mocy oferują właścicielom doskonałe połączen... więcej »

» Honda e otwierana smartfonem dzięki technologii Continental 2019-10-08
  Honda e CoSmA Za pomocą rozwiązania CoSmA (Continental Smart Access), które zapewnia wygodny dostęp do samochodu za pośrednictwem smartfonu, Continental prezentuje całemu światu na czym polega cyfryzacja w przemyśle motoryzacyjnym. Przełomowa technologia będzie dostępna dla... więcej »

» Nowy dwutonowy Ford Transit 2019-10-08
  Ford Transit 2019 Mild Hybrid Ford wprowadza najbardziej zaawansowanego, ekonomicznego, wszechstronnego i funkcjonalnego 2-tonowego ciężarowego Transita, w historii modelu, aby pomóc firmom rozwijać się w nowoczesnym środowisku. Nowy Transit oferuje przedsiębiorcom wyższe wskaźniki efektyw... więcej »

» Volvo XC40 – pierwsze elektryczne auto w ofercie i kolejne w czołówce bezpieczeństwa 2019-10-08
  Volvo EV konstrukcja Nowy, w pełni elektryczny SUV XC40 zadebiutuje w przyszłym miesiącu. Ten pierwszy w pełni elektryczny pojazd Volvo musi być tak bezpieczny, jak wszystkie inne modele tej marki. Krótko mówiąc – musi być jednym z najbezpieczniejszych samochodów na świecie.... więcej »

» Elektryfikacja oferty Volvo nabiera tempa 2019-10-08
  Volvo gama 2019 Volvo Cars intensywnie elektryfikuje swoją ofertę. Obecnie obejmuje ona 5 modeli hybrydowych typu plug-in i kilka „miękkich” hybryd. W ciągu najbliższych kilku miesięcy Volvo wprowadzi do sprzedaży kolejne zelektryfikowane modele.... więcej »

» Wysoka efektywność: nowy Opel Corsa i Opel Astra z energooszczędnymi reflektorami LED 2019-10-07
  Opel Astra 2019 Optymalna ilość światła, minimalne zużycie energii. W celu dalszego obniżenia emisji CO2 Opel oferuje wysoce wydajne reflektory LED w nowej Astrze i nowej Corsie. Najnowsze generacje obu bestsellerowych modeli zadebiutowały na zakończonym kilka dni temu Między... więcej »

» Mapa drogowa E: Audi w erze mobilności elektrycznej 2019-10-07
  Mapa drogowa E Audi Audi przekształca się w firmę będącą dostarczycielem mobilności elektrycznej – to proces obejmujący wszystkie zakresy działalności przedsiębiorstwa. Do roku 2025 cztery pierścienie mają zamiar wprowadzić na rynek ponad 30 zelektryfikowanym modeli samocho... więcej »

» Fakty i mity: 5 pytań i odpowiedzi dotyczących samochodów elektrycznych 2019-10-07
  SEAT Mii EV Zgodnie z decyzją Komisji Europejskiej do 2030 roku 40% samochodów w Europie mają stanowić pojazdy nisko- lub bezemisyjne. SEAT ogłosił, że do 2021 roku przedstawi 6 nowych modeli z napędem elektrycznym lub hybrydowym typu plug-in. Oto 5 najważniejszych zagad... więcej »

» W pełni elektryczne Volvo XC40 pokazuje jak będzie wyglądała przyszłość motoryzacji 2019-10-07
  XC40 EV Czasami mniej naprawdę oznacza więcej. Najnowszy model XC40 to pierwszy w pełni elektryczny samochód Volvo Cars. Ten model udowadnia wprowadza ulepszenie aut Volvo na zupełnie inny poziom.... więcej »

[1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 752 753 754 755 756 757 758 759 760 761 762 763 764 765 766 767 768 769 770 771 772 773 774 775 776 777 778 779 780 781 782 783 784 785 786 787 788 789 790 791 792 793 794 795 796 797 798 799 800 801 802 803 804 805 806 807 808 809 810 811 812 813 814 815 816 817 818 819 820 821 822 823 824 825 826 827 828 829 830 831 832 833 834 835 836 837 838 839 840 841 842 843 844 845 846 847 848 849 850 851 852 853 854 855 856 857 858 859 860 861 862 863 864 865 866 867 868 869 870 871 872 873 874 875 876 877 878 879 880 881 882 883 884 885 886 887 888 889 890 891 892 893 894 895 896 897 898 899 900 901 902 903 904 905 906 907 908 909 910 911 912 913 914 915 916 917 918 919 920 921 922 923 924 925 926 927 928 929 930 931 932 933 934 935 936 937 938 939 940 941 942 943 944 945 946 947 948 949 950 951 952 953 954 955 956 957 958 959 960 961 962 963 964 965 966 967 968 969 970 971 972 973 974 975 976 977 978 979 980 981 982 983 984 985 986 987 988 989 990 991 992 993 994 995 996 997 998 999 1000 1001 1002 1003 1004 1005 1006 1007 1008 1009 1010 1011 1012 1013 1014 1015 1016 1017 1018 1019 1020 1021 1022 1023 1024 1025 1026 1027 1028 1029 1030 1031 1032 1033 1034 1035 1036 1037 1038 1039 1040 1041 1042 1043 1044 1045 1046 1047 1048 1049 1050 1051 1052 1053 1054 1055 1056 1057 1058 1059 1060 1061 1062 1063 1064 1065 1066 1067 1068 1069 1070 1071 1072 1073 1074 1075 1076 1077 1078 1079 1080 1081 1082 1083 1084 1085 1086 1087 1088 1089 1090 1091 1092 1093 1094 1095 1096 1097 1098 1099 1100 1101 1102 1103 1104 1105 1106 1107 1108 1109 1110 1111 1112 1113 1114 1115 1116 1117 1118 1119 1120 1121 1122 1123 1124 1125
Wyświetlane: 0 - 20 z 22493 rekordów
Warto przeczytać
 

foto © WCOTY


A jednak się kręci
© 2006 by MotoTarget

created & hosted by
Smart Net Solutions

Kontakt | Regulamin | Cennik / Reklama | Nota prawna | English version | Deutsch version | Francaise version |