Dzięki temu wyróżnieniu w jedynym międzynarodowym konkursie, nagradzającym marki motoryzacyjne i obejmującym całe spektrum wzornictwa – od projektu poszczególnych produktów i samej marki, po przykłady działań multimedialnych i eventowych, firma została uhonorowana za imponujący powrót Mitsubishi Motors na największy rynek europejskim w ciągu zaledwie kilku lat.
Niemiecki sukces można podsumować w kilku liczbach (dane MME):
Saskia Diehl, dyrektor generalna firmy doradczej GMK z Kolonii, cytując członka jury Dr. Jörga, powiedziała: „Koncentracja na kliencie, konsekwentne zarządzanie marką, dzięki któremu udaje się zachować tradycje i wartości korporacyjne, a także angażować partnerów handlowych oraz efektywna komunikacja kluczowych kompetencji marki w zakresie elektromobilności, napędu na cztery koła i umiejętności budowania pojazdów SUV, położyły fundament pod zrównoważony rozwój i pomyślną przyszłość Mitsubishi na trudnym niemieckim rynku”.
Dr Diehl dodała: „Firma pokazała, jak wyróżniający się wizerunek marki i spójna komunikacja mogą wspierać cele biznesowe, zdobywając nagrodę 'Brand of the Year' w gronie najlepszych uczestników Konkursu Marek Samochodowych.”
Dyrektor zarządzający MMDA, dr Kolja Rebstock powiedział: „Jedna z najważniejszych w branży motoryzacyjnej nagród to dla nas wielki zaszczyt. Odzwierciedla zbudowane w ciągu ostatnich kilku lat pozytywne doświadczenia z naszymi partnerami handlowymi i klientami. I oczywiście jest to wielka zachęta do podążania ścieżką odnowy, kreatywności i innowacji.”