Monachium. Z dniem 1 stycznia 2018 r. do ZarzÄ…du BMW AG doÅ‚Ä…czy Pieter Nota, który przejmie kierownictwo DziaÅ‚u Sprzedaży i Marki BMW oraz DziaÅ‚u ObsÅ‚ugi Posprzedażnej BMW Group. Po przekazaniu swej funkcji Pieterowi Nocie Prezes ZarzÄ…du dr Ian Robertson (HonDSc) bÄ™dzie pracowaÅ‚ dla firmy jako ambasador BMW Group w Wielkiej Brytanii aż do przejÅ›cia na emeryturÄ™ w dniu 30.6.2018.
„W ciÄ…gu swych niemal dziesiÄ™ciu lat w ZarzÄ…dzie BMW AG Ian Robertson znaczÄ…co wpÅ‚ywaÅ‚ na obraz marki BMW oraz submarek BMW i i BMW M, ukierunkowujÄ…c je na przyszÅ‚ość”, oznajmiÅ‚ dr Norbert Reithofer, Prezes Rady Nadzorczej BMW AG. „Nawet w czasach niepewnej sytuacji gospodarczej zawsze osiÄ…gaÅ‚ rekordowe wyniki sprzedaży, umożliwiajÄ…c tym samym staÅ‚y rozwój przedsiÄ™biorstwa. DziÄ™kujÄ™ mu za jego pracÄ™ i cieszÄ™ siÄ™, że nadal bÄ™dzie z nami jako ambasador BMW Group w Wielkiej Brytanii, która jest jednym z naszych najważniejszych rynków i lokalizacji produkcyjnych”.
Pieter Nota, który przejmie DziaÅ‚ Sprzedaży BMW od 1 stycznia 2018 r., przechodzi do BMW Group z firmy Royal Philips. PochodzÄ…cy z Holandii 52-letni Nota jest tam Dyrektorem Marketingu i kieruje jednoczeÅ›nie w zarzÄ…dzie dziaÅ‚em „Personal Health” zajmujÄ…cym siÄ™ produktami i rozwiÄ…zaniami konsumenckimi. Przedtem byÅ‚ czÅ‚onkiem zarzÄ…du Beiersdorf AG odpowiedzialnym za marketing i innowacje, a także zajmowaÅ‚ różne stanowiska kierownicze w firmie Unilever w Wielkiej Brytanii, Niemczech, Holandii i Polsce.
„Pieter Nota to doÅ›wiadczony ekspert do spraw sprzedaży i marketingu o miÄ™dzynarodowym profilu”, mówi Harald Krüger, Prezes ZarzÄ…du BMW AG. „Jestem przekonany, że jego koncentracja na innowacjach i transformacji naszej gÅ‚ównej marki BMW i jej produktów pomyÅ›lnie poprowadzÄ… nas w stronÄ™ skomunikowanej mobilnoÅ›ci”.